sobota, 17 grudnia 2011

Regeneracja zacisku

Jednak tarcie jest zbyt duze wiec stwierdzilem ze przeczyszcze zacisk. Rozmontowalem, wyczyscilem i zloze pewnie w poniedzialek jak kupie plyn dot 4 i smar do tloczkow.

Jak to zrobić, żeby nie dodać sobie niepotrzebnej roboty - niestety nie pomyślałem i dodałem sobie... 1. wykręcić śrubkę od trzpienia klocków i trzpień - wyjąć klocki 2. odkręcić 2 śruby od zacisku - zdjąć zacisk 3. włożyć blachę ok. 4mm grubości na tłoczki 4. pompować klamką aż tłoczki prawie wyjdą 5. gdy już się chwieją - UWAGA! płyn hamulcowy żrące i niebezpieczne 6. wypadną nam tłoczki - oznaczyć sobie który gdzie był - dla bezpieczeństwa 7. wylać płyn 8. odkręcić przewód hamulcowy 9. mocować się z odpowietrznikiem - mój był obrobiony - zastosowałem jakiś ze starego cyliderka od 126p - pasował 10. wyjąć uszczelki tłoczków 11. przejechac po tłoczkach papierem wodnym 2000 Teraz prowadnice.. nie udało mi się tego rozkręcić - pościskałem to w imadle i szczypcami powtryskiwałem smaru miedzianego w sprayu w szczeliny i chodzi to płynnie i wraca do max rozwarcia.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz